2013. április 28., vasárnap

Utazás Las Vegas különleges világába!

Las-Vegas kétség kívül a világ szerencsejáték fővárosa ahol a csillogás a luxus az úr és ahol a legtöbb kaszinó található.

Las –Vegas egy sivatag ahol ma az egyik legcsillogóbb kaszinó város épült fel, amelyet a világ minden részéről keresnek fel a turisták milliói. Ha ide szeretnénk elutazni a legkényelmesebb, ha repülőgépen érkezünk meg aLas-Vegasi nemzetközi repülőtérre ahol térképet vásárolhatunk, érdeklődhetünk szállodákról, sőt autót is bérelhetünk. Autóba ülve hajtsunk a 15 –ös országútra és így utazzunk egészen Las-Vegas-ig.

Az autóból elsőre csak a sivatagi vörös sziklás táj fogad minket ám egyszer csak megváltozik a tájkép és feltűnik a kaszinó városa, amely lenyűgöző látványt nyújt. Valósággal beleszédülünk a nyüzsgő forgatagba, és ahogy egyre több helyet fedezünk, fel rabul ejt minket a város.  Tegyünk egy sétát a Stripen, majd sétáljunk el a Las-VegasBoulevard központi részére ahol a legtöbb óriás kaszinó található.

A sivatag kellős közepén találhatunk itt piramist, oázist, Szfinxet, ellátogathatunk, Velencébe ahol gondolába szállhatunk, vagy épp világsztárok előadását nézhetjük meg. A fények a csillogás a pazar látványt nyújtó különleges szállodák között hamar elveszik a turista, de érdemes hosszabb időre szállodát foglalni, hogy legyen időnk mindent felfedezni. Las-Vegasba szinte 80 perc alatt körbe járhatjuk a világ nevezetes városait, hiszen van itt Eiffel torony, Velence, Szabadság szobor stb.

Ha mégis csak rövid időre utaztunk ide okvetlenül keressük fel New-York- New-York kaszinó hotelt, az Empire State Building és a szabadság szobor másolattal, a tetején futó hullámvasúttal. A másik híres szálloda komplexum a Luxor amely Strip északi végében tornyosul hatalmas piramisával, amelyet gigantikus szfinxek őriznek. Aki szereti, a boksz világát látogasson el a Caesars Palace hotelbe ahol ma is gyakran rendeznek nehézsúlyú világbajnokságot. Aki pedig a könnyebb műfajt kedveli akár Celine Dion előadását is megnézheti.

Las Vegas igazán éjjel mutatja meg valódi arcát, amikor is felgyúlnak a fények és szinte minden szálloda valami egyedi dekorációval próbálja meg magához csábítani a turistákat. Számtalan félkarú rabló, kártyaasztal, és rulletkerék vár ránk, szédületes pénzösszegek cserélnek itt gazdát nap, mint nap. Készüljünk fel anyagilag is, mert itt minimum 350 dollártól szabadítanak meg minket egy este alatt, így akár 100000Ft.-ot is elkölthetünk egy nap alatt.

Ha mégsem szeretnénk a bűn világába elmerülni számtalan ingyenes látnivaló vár ránk, ilyen pl. a Freemont Street Experience amely a gyalogosoknak fenntartott út egy 422 méter hosszú íves menyezettel. A mennyezet teteje több mint 2 millió színes fényforrással van kirakva. Minden éjjel nyolctól egészen éjfélig hihetetlen fényjáték veszi kezdetét és nagy világslágereket hallgathatunk közben. De több szálloda is várja a turistákat különleges látványossággal ilyen a vulkánkitörés a Mirage-nél, vagy a Bellagio szökőkút, amely minden este 15. és 30. percben kelnek életre.

Ha felülről szeretnénk megnézni Las-Vegas szépségét keressük, fel a Sztratoszféra tornyot ahol 108 méter magasból csodálhatjuk meg a táj szépségét. Aki pedig egyedi felejthetetlen esküvőre vágyik, keresse, fel egy helyi kápolnát ahol futószalagon mennek az esküvők, és maga „Elvis ” adja össze a párokat, amely kb. 100 dollárba kerül. Mielőtt szállodát választunk, okvetlenül nézzünk szét, mert az árak és a hozzátartozó szolgáltatások is különbözőek és itt a szállodák tényleg versengenek a vendégért.